Eitje? - Zwanger worden forum

Mia - schreef op 19-08 om 10:33
Hi! Deze maand voor het eerst ovulatie testen gebruikt. Ik vind het nog een beetje onduidelijk. Het duidelijkste streepje was op dag 14, toen testte ik later nog eens, en verwachtte een donkerder streepje, maar toen was hij juist heel licht. 

Bedankt voor het meekijken!
8 antwoorden en 34867507x bekeken
Lucky - schreef op 19-08 om 11:12
Zit nog geen knaller bij.
Positieve test dan is streepje even donker als de controle streep.
Dus ik zou zeker advies geven om nog even door te testen.
galgo_mom - schreef op 19-08 om 16:54
Ik zou idd nog even doortesten, zit nog geen positieve tussen. Lijntjes kunnen onderling wel eens wat donkerder of lichter zijn. Hier een voorbeeld van positieve ovulatietesten, de 3 middelste:
Mia - schreef op 19-08 om 16:57
Bedankt voor het voorbeeldje! Zo'n lijntje zocht ik ook.. maar het kan dus niet dat je eisprong er is en er geen donker lijntje komt? Ik ga nog even door (:
galgo_mom - schreef op 19-08 om 17:38
Ik dacht ook soms "dit kan toch niet he, nog steeds geen eisprong", maar dan kreeg ik toch plots een positieve ovulatietest, meestal pas op dag 19-20-21. Ik heb een paar maanden elke dag getest, gewoon om een beter zicht te krijgen. En 5 juni 2016 is mijn eisprong geweest, geklust en 20-2-2017 is onze dochter geboren, geduld loont  
Mia - schreef op 19-08 om 20:02
Goed om te horen! Ik moet maar even geduld hebben! 
Mia - schreef op 20-08 om 06:06
Vandaag dag 16, 8u sochtends, volgensmij is dit een mooi lijntje?
(:
Mia - schreef op 20-08 om 06:07
galgo_mom - schreef op 20-08 om 07:39
Idd! Klustijd! 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!