Zou ik echt zwanger zijn? - Zwanger worden forum

entrelesfleurs - schreef op 19-09 om 10:30
Hallo iedereen,
Ik dacht deze ochtend eens een testje te doen maar had nooit durven hopen wat ik te zien zou krijgen.
Op de test is een duidelijke streep zichtbaar met daarnaast toch wel een lichter streepje te zien... wat denken jullie? Zou dit betrouwbaar zijn? Ik durf er bijna niet op hopen!!
Zou ik de test opnieuw doen?

Zo spannend !!
2 antwoorden en 34510394x bekeken
Junikindje - schreef op 19-09 om 11:17
Hoi hoi
Spannend zeg!! Maar ik zie het streepje toch ook echt duidelijk staan! Een voorzichtige proficiat alvast!
Groetjess

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!