jill - Zwanger worden forum

jill - schreef op 06-11 om 11:15
hallo iedereen,
ik ben deze morgend bij de gynaecoloog geweest, met syntomen van zwangerschap.
Ze hebben een inwendige echo gedaan en daarop zagen ze dat ik een opklaring had in de baarmoeder kan dit wijzen op een zwangerschap? er was nog geen vruchtje te zien.

Groetjes
2 antwoorden en 33855768x bekeken
Hartje - schreef op 06-11 om 14:09
Moet je nu na een paar weken terugkomen? Had je een positieve test? Wat zeiden de professionals ervan? 
Clautjuh - schreef op 06-11 om 16:04
Ik heb geen idee, beetje lastig zeggen vanuit een forum. Hebben ze je niet meer info gegeven? En heb je al zwangerschapstesten die positief zijn? 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!