Scheef? - Zwanger worden forum

Biancabjorn - schreef op 17-11 om 23:33
De meest rare uitslag ooit voor mij

Scheef...dun en verkeerde plek?
Morgen maar weer een andere test
Dit is de testpoint casette
2 antwoorden en 33699819x bekeken
Hartje - schreef op 18-11 om 06:38
Huh die ik wel raar ja. Kan me voorstellen dat er soms een kapotte tussendoor glipt? Je kunt hier niets aan aflezen iig. Succes met de nieuwe test,! 
Clautjuh - schreef op 18-11 om 15:36
Wat een vreemde uitkomst idd....hopen dat een nieuwe test positief zal zijn. Succes!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!