Innesteling? - Zwanger worden forum

ans - schreef op 18-11 om 16:07
Hallo, nu 5 dagen na (Ik denk een positieve ovulatie test) heb Ik zon enorme buikpijn. Zou dit een innesteling kunnen zijn? Verder geen bloed of bruine afscheiding.. groet ans
2 antwoorden en 33693342x bekeken
Clautjuh - schreef op 18-11 om 20:07
Als je een positieve ovu test hebt springt je ei zo'n 12 tot 24 uur later. Dus kan de dag na de test zijn. Dan zou je nu 4 dagen na de eisprong zitten. Dan is een innesteling nog wat snel. Maar het kan natuurlijk zijn dat je ei eerder is gesprongen. Ik had 7 dagen na een positieve ovu test een kleine bloeding. Daarna een soort spierpijn in mn baarmoeder. Het kan nog alle kanten op. Maar ik hoop het wel voor je ! Nu nog wachten tot je kan testen. Succes 
ans - schreef op 18-11 om 21:51
Dankjewel voor je reactie! Ja ben erg benieuwd, maar hoe onderscheid je een innestelingsbloeding met een menstruatie... aangezien ik al 2 verschillende cyclussen heb gehad.. lastig allemaal haha maar hoop het inderdaad heel erg... 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!