Kan iemand me vertellen waarom hij positief blijft? - Zwanger worden forum

Trees87 - schreef op 04-12 om 19:14
anoniem ... omg ... je maakt het spannend!!!! 
43 antwoorden en 33570329x bekeken
Annoniem..01 - schreef op 06-12 om 19:37
helaas nu 1 dag voor mijn nod ben ik licht gaan bloeden, dus denk dat ik kan stoppen met hopen ????
Trees87 - schreef op 06-12 om 20:54
Hmmm nog even wachten of het door zet :-(
Samantha89 - schreef op 06-12 om 22:09
En hoe is het nu verder heeft het doorgezet? Zo niet zou ik toch bij de action voor 1.50 en testje kopen bij mij bleef de ovulatie test ook positief aangeven totdat ik zwanger bleek te zijn
Annoniem..01 - schreef op 07-12 om 07:03
ik bloed redelijk erg, maar zw test is positief, moet ik afwachten tot ik niet meer bloed en dan weer testen?
Trees87 - schreef op 07-12 om 07:56
anoniem .... echt positieve zws-test  ik had het nog gedacht!!!! 
Maar ojee een bloeding ... ik zou even afwachten vandaag ... als het 24 uren redelijk erg is ... lijkt me dat een miskraam  ...
Ik duim voor je!!!! 
marjolein123 - schreef op 07-12 om 13:28
Jeetje wat naar, vind het wel heel vreemd moet ik zeggen! Inderdaad nog een keer testen en bij nog een positieve test een belletje naar de huisarts? 
Michaela - schreef op 07-12 om 13:48
Vroege miskraam, duurt even voor het HCG er uit is. Sterkte
Annoniem..01 - schreef op 11-12 om 23:31
hoe is het bij jou afgelopen marjolein?
marjolein123 - schreef op 12-12 om 05:57
Lief dat je het vraagt!
Ik ben zwanger! Heel pril natuurlijk nog (4weken en 4 dagen)!
Hoe gaat het met jou?
Merel - schreef op 12-12 om 06:18
Gefeliciteerd Marjolein, wat vet!!! Wat waren jouw symptomen?
Annoniem..01 - schreef op 12-12 om 16:47
Super leuk! van harte gefeliciteerd!
Wij hebben gisteren de sleutel gekregen van ons nieuwe huis, dus we gaan voor de volgende ronde, heb 100% vertrouwen in dat het gaat lukken! 

Hoop dat je een super zwangerschap hebt !

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2