Zwanger? - Zwanger worden forum

Gast1609 (Gast) - schreef op 15-01 om 15:39
Hallo,

Ik ben 17/12 gestopt met de pil en er direct voor gegaan.. Van uitgaande dat ik 28d cyclus heb (ik weet, dat kan ik niet weten...) zou mijn nod donderdag zijn. Nu heb ik deze ochtend getest en was een een roze streepje zichtbaar bij het testvakje.. Mag ik dan lichtjes juichen?
Alvast bedankt!
7 antwoorden en 32847809x bekeken
Miepje - schreef op 15-01 om 15:44
Hallo, is een duidelijke roze streepje
Gefeliciteerd!
Boeddha1990 - schreef op 15-01 om 15:45
Yep!! Positief! Gefeliciteerd!
Nell* - schreef op 15-01 om 19:11
Ja hoor, die is duidelijk positief, gefeliciteerd !!
s - schreef op 15-01 om 23:31
Gefeliciteerd!!
Gast1609 (Gast) - schreef op 16-01 om 12:22
Voor de zekerheid vandaag nog eens getest met gekend merk.. Woehoew! Blijf toch nog met onzekerheid zitten aangezien ik mijn cyclus niet ken ed.. Snel afspraak bij de dokter maken!
Kimberley - schreef op 16-01 om 13:59
Geweldig! Gefeliciteerd 
Anoniem (Gast) - schreef op 16-01 om 14:17
Positiever kan niet  gefeliciteerd 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!