Aaaah wat leuk gefeliciteerd! Kijk even op het internet rond. Ik heb een rompertje al een halfjaar liggen in de kast iets met een tekst van "hi daddy, im going to be your baby" ofzoiets. Zolang ligt ie er al.. ik ben de tekst vergeten.
Mijn vriend drinkt soms in het weekend bijv vrijdagavond wel eens een biertje zat te denken om de test dan op het flesje vast te maken.
Maar uit eten gaan is ook leuk en dan aan het personeel vragen of zij die test op zijn bord willen neerleggen met nog een bord erover heen alleen dan zit je wel in een ruimte ook met andere mensen.. dat is wel vervelend. Is toch een moment tussen jullie samen. LASTIG!
Ben benieuwd hoe je het gaat aanpakken misschien kan ik een idee van je stelen

(als het zo ver is overigens)