Verder testen? - Zwanger worden forum

Mamav1 - schreef op 27-01 om 18:36
Nog verder testen? 1e maand dat ik er mee "werk"
1 antwoord en 32659685x bekeken
AH (Gast) - schreef op 30-01 om 09:37
Hoi Mamav1,
Dat kun je eigenlijk alleen zelf achter komen door het uit te proberen, want volgens mij is het bij elke vrouw anders. En dan ook nog eens per maand, want de ene maand had ik een donkerdere test dan de andere. Het zorgde bij mij trouwens voor erg veel onrust, dus ik ben er weer vanaf gestapt en heb gewoon naar mijn lichaam/afscheiding gekeken.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!