Indroogstreepje of zwanger? - Zwanger worden forum

Anoniempje - schreef op 05-02 om 17:16
Heyhey

Ik heb een spiraal. Ik was vorige week na alles wat ik at misselijk en moest nog een controle doen voor mn spiraaltje &  was door de huisartsassistente niet te zien. Morgen heb ik een echo. 

Ik heb een test gedaan & hij gaf negatief maar later (een dag ongv, misschien stom maarja) zag ik dit:

Misschien kan ik wat verheldering krijgen. Sommige zeggen, een streepje is een streepje. Andere zeggen weer dat de test niet goed is etc. Vandaar mn onzekerheid haha.

Alvast bedankt xx
1 antwoord en 32528731x bekeken
Hartje - schreef op 05-02 om 17:23
Niet meer aflezen na de voorgeschreven tijd. Bij twijfel nog een test doen morgenvroeg. Succes! 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!