Hallo, heb zelf de spiraal bijna 2 jaar gehad.
Had er zelf zoveel gedoe mee, hevige buikpijn, menstruatie ongeregeld(6 maanden niks en toen om de 3 weken)rugpijn.
Bijna elke maand ging ik testen want alle zwangerschapsverschijnselen had ik.
Kortom niks voor mij