Ik geloof haast niet dat het zo is! - Zwanger worden forum

Poll: Denk je dat ik toch wel zwanger ben?


Ja
Nee



noukerd - schreef op 22-03 om 16:12
Heyhey,

Gister een test gedaan. Clearblue plus. Na een paar minuten verscheen er een tweede supppppeeeeeerrr licht streepje wat het plusje vormde. Vanochtend hetzelfde verhaal. Ik heb de huisarts gebeld. En vertelde mij dat ik een keuze moet gaan maken. Want hoe licht ook, een streepje is een streepje. Ik ben pas 18.. Ik heb wel een aantal kwaaltjes maar ik geloof gewoon niet dat ik zwanger ben.. 
hieronder de foto

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!