Hallo,
Ik zit vandaag op 1 dag voor mijn nod!
Heb vandaag getest en twijfel enorm. Ik zie namelijk een hele vage lichte 2e streep..
zien jullie dat ook?
Oei deze is lastig te zien ! Als ik zo'n licht tuurstreepje had zette ik de test op z'n kant voor de foto. Vaak zie je m dan beter. Nu had ik 5 dagen voor nod al een licht streepje maar dat zegt nog niks natuurlijk. Je kan gewoon iedere dag testen hoor. Mocht je zwanger zijn verhoogd je Hcg zich iedere dag. Zelfs een kleine verhoging zie je al op een test. De waarde verdubbelt wel om de dag maar bij mij liepen ze ook iedere dag op. Succes !