Anoniem, is niet gek hoor. Ik belde eerst een echopraktijk ipv een verloskundige (hier doen de vk namelijk niet zelf de echo) en die zei ook "uhh.. lijkt me handig als je eerst kijkt wie je als je verloskundige wilt hahahaha".
Dus je kunt eerst een verloskundige gaan benaderen en die zal een echo met je vastleggen en een kennismakingsgesprek en je inlichten over alles wat je moet weten en dan zul je al zoveel wijzer worden. Als je haar nou belt kun je gelijk even vragen over het bloedverlies en je kunt meteen morgen al bellen!
Succes en enjoy!