Wanneer bevrucht - Zwanger worden forum

Evy16 - schreef op 25-04 om 16:02
Hallo ,
Ik heb op 16/3 een test gedaan en had zo goed als meteen 2 streepjes dus zwanger . Ik heb dan een test gedaan van clear blue digital en gaf 1-2 weken aan. Werd ik dan tussen 27 en 31 maart bevrucht of tussen 8 en 12 april? Groetjes evy
4 antwoorden en 31502985x bekeken
Falca - schreef op 25-04 om 16:10
http://nl.clearblue.com/zwangerschapstesten/met-wekenindicator

Heb de bijsluiter op deze site gelezen en zoals ik heb begrijp rekent deze test vanaf de bevruchting en niet vanaf je laatste menstruatie. Maar goed met marge van 1 tot 2 weken is het nog ruim en kun je niet precies zeggen wanneer het was
Evy16 - schreef op 25-04 om 16:11
Dus eerder tussen 8 en 12 april?
Falca - schreef op 25-04 om 18:27
Waarschijnlijk wel. Vanaf 16-4 2 weken terug gerekend kom je op 2-4 uit. Dus dan verwacht ik niet dat het nog van 27 t/m 31 is.
Het hcg hormoon stijgt normaal gesproken behoorlijk snel in het begin. 
Evy16 - schreef op 25-04 om 20:03
Hallo falca, 
Ja op 16/4 was ook een gewone zwangerschapstest positief dus na de innesteling denk ik dus dacht misschien eerder rond 30/3 maar 8/4 kan ook Greetz Evy 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!