Zwanger of niet? - Zwanger worden forum

Ss (Gast) - schreef op 16-05 om 16:31
hallo ik heb gisteren en vandaag test gedaan. het is mijn eerste ervaring ook dus ben ik niet zeker of het nu positief is of negatief ? Ik heb 2 strepen dat wel maar ze zijn niets evendik, evenduidelijk... ps test van de Action. 
Wat denken jullie ?
2 antwoorden en 31234299x bekeken
shootingstar - schreef op 16-05 om 16:36
Heb je een foto? In principe als je twee strepen hebt is het positief 
LoesJ - schreef op 16-05 om 16:36
Een streep is een streep, zwanger dus!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!