test niet helemaal goed of wel - Zwanger worden forum

Moedertjuh - schreef op 04-06 om 14:49
Ja hoor deze is super positief. Streepje is idd wat verschoven maar in dit geval zou ik mij daar niet te druk over maken..
In ieder geval gefeliciteerd ! Geniet ervan. 
3 antwoorden en 31014861x bekeken
---- - schreef op 04-06 om 23:03
Super positief! Misschien een productiefoutje en is streepje verschoven, maar een streep is een streep en dat is een knaller  geniet ervan
Sannemiek - schreef op 05-06 om 20:08
Dank je dames

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!