Ben ik zwanger? - Zwanger worden forum

kim_ - schreef op 06-07 om 19:32
Hallo allemaal! 
Ik ben van midden mei gestopt met de pil, heb ovulatietestjes gedaan en goed geoefend .. 
nu was ik 1 dag overtijd , ik dacht ga eens testen... 
En ja hoor... een streepje ? Ben ik nu zwanger?
12 antwoorden en 30653471x bekeken
kim_ - schreef op 06-07 om 19:33
Hato - schreef op 06-07 om 19:36
Je bent harstikke zwangerr  gefeliciteerd !! 
Jootje - schreef op 06-07 om 19:39
Ja hoor... gefeliciteerd!!!
Anoniem (Gast) - schreef op 06-07 om 20:10
Ja tuurlijk ben je zwanger als je een streepje hebt. Wat een aparte vraag.. maar gefeliciteerd!
kim_ - schreef op 06-07 om 20:28
Ja sorry hoor ???? kan het gewoon niet goed geloven haha x
Moedertjuh - schreef op 07-07 om 04:35
Dat is de bedoeling toch van zo'n test haha. Een extra streep betekend Hcg dus zwanger. Nu hopen dat alles goed gaat ! Gefeliciteerd !
Orchidea - schreef op 07-07 om 05:19
Ja proficiat en een fijne zwangerschap gewenst!
*Lotus* - schreef op 07-07 om 06:11
Ik zou voor de zekerheid nog een andere test doen bijv . een pedictor early dat is momenteel de meest betrouwbare test. Dit is een big bazar test toch?
kim_ - schreef op 07-07 om 21:16
Klopt was van big bazar! Ik heb er eentje vab clearblue gaan halen en ook een plusje en 2-3 weekjes ver . Nu hopen dat alles goed gaat ! Grtjs
*Lotus* - schreef op 08-07 om 09:19
" Klopt was van big bazar! Ik heb er eentje vab clearblue gaan halen en ook een plusje en 2-3 weekjes ver . Nu hopen dat alles goed gaat ! Grtjs "
kim_

super meis gefeliciteerd en geniet ervan
proud_mommy - schreef op 07-07 om 23:25
Gefeliciteerd meid. 
kim_ - schreef op 12-07 om 21:07
Ik heb dinsdag bloed laten trekken, mijn hcg was 504 ???? nu afwachten x

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!