Negatieve zwangerschapstest en toch 1 week overtijd - Zwanger worden forum

Fleur (Gast) - schreef op 27-08 om 17:48
Hey ladies,

Ik wou eens informeren of jullie dit ook al hebben meegemaakt.. ik ben inmiddels een week overtijd en mijn zwangerschapstest is neg. Ik ben normaal altijd heel stipt op 28 dagen. Wat zou dit kunnen zijn? 
1 antwoord en 30031057x bekeken
Snowflake - schreef op 27-08 om 17:51
Zeker dat de eisprong niet later was?
Dat is de meest voor de hand liggende verklaring 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!