Te vroeg of Optijd? - Zwanger worden forum

Jaim234 - schreef op 26-09 om 16:59
Hallo mijn naam is Jaimy 
Mijn vriend en ik zijn bezig om kinderen te krijgen ik heb ovulatie testen geprobeerd maar die kan mijn ei sprong niet vinden ? volgens een app zou ik gister 25/9 mijn ovulatie hebben we hebben in de ochtend geklust later op de avond weer dat bekende eiwit slijm, toch een eisprong later op de avond weer seks gehad ben ik optijd of te vroeg ?

Graag jullie mening 

xliefs

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!