Wanneer testen - Zwanger worden forum

Mommie26 - schreef op 10-10 om 07:33
Goedemorgen,

Ik vraag me af wanneer ik t beste kan beginnen met de ovaluatietesten . 

Laatste maanden hele nette cyclus op afgelopen maand na. Was afgelopen maand 15 dagen te laat. Normaal een cyclus van ong 27/28 dagen.

Maar omdat ik nu dus onverwachts zo laat me maandelijkse probleem had weet ik t niet.

Word tevens ook eerste maand dat we met ovu testen beginnen.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!