Hey,
Ik in dag 18 en ook nog niet. Afgelopen 5 dagen bleven de ovu testen gewoon wit. Vandaag eindelijk een zeer licht streepje. Ik leef dus op goede hoop ...
FiFi xx
Om jullie hoop te geven:
Vandaag dag 22 en een knaltest, terwijl alle testen hiervoor een heel licht streepje gaven! (Dagelijks getest).
En dat terwijl ik al maanden een cyclus van 30 a 31 dagen heb..
Mijn laatste cyclus was die er ook pas op dag 20 me eisprong.
Dus meiden pin je niet vast op het standaard gemiddelde blijf door testen je komt je piek vanzelf tegen. Ik vind mijn testen altijd meest knallen rond 1 of 2u smiddags.