Zwanger worden na miskraam - Zwanger worden forum

Ellen - schreef op 05-11 om 10:53
Hoi,
Wij proberen opnieuw zwanger te worden na een miskraam op 10/08. 
17/08 heb ik een curettage gehad en op 2/10 pas voor het eerst ongesteld geworden.
Via ovulatie testen weet ik dat mijn eisprong op 23/10 of 24/10 was.

Vanaf wanneer test ik nu? Gisteren test gedaan en deze was negatief. 

Groetjes 
1 antwoord en 29231387x bekeken
Mina (Gast) - schreef op 05-11 om 18:16
14 dagen na eisprong zijn testen betrouwbaar .
Succes

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!