Zwangerschaptest na paar uur postief - Zwanger worden forum

stokje - schreef op 05-11 om 19:53
Ik heb dus 2 testen gedaan die negatief waren, maar nu na 3u zijn ze positief.. is dit?
4 antwoorden en 29221704x bekeken
Hartje - schreef op 06-11 om 07:48
Een indrooglijn zoals in de bijsluiter staat
proud_mommy - schreef op 06-11 om 08:09
Na 5 minuten (denk ik) zijn die niet meer betrouwbaar. Idd een indrooglijn. 
Mamavan6x - schreef op 15-11 om 07:45
Die testen zij .Echt waardeloos... Ze geven veel vals positief  probeer eens zo een 2v5€ 
Elisabeth24 - schreef op 21-11 om 11:34
Heb je al weer eens opnieuw getest? 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!