Enkele dagen voor nod melk uit tepels? - Zwanger worden forum

lotusje - schreef op 16-11 om 17:05
Hallo,
Ik ben nieuw hier en zit ondertussen in ronde 6 (2e kindje) nu heb ik enkele dagen voor mijn nod last van melk verlies uit tepels?! Heb dit nog nooit gehad, dus maar een testje gedaan.. helaas negatief.. mijn nod is maandag 19/11. Ik heb ook een ovutest gedaan, die gaf een licht streepje aan, zou ik mss toch nog zwanger kunnen zijn en later positief testen??
Groetjes lotusje
6 antwoorden en 29021134x bekeken
Anne - schreef op 16-11 om 17:14
Dat kan allemaal, de tijd gaat het leren. Ik heb gedurende de cyclus bijna altijd een streepje op de ovulatietesten. Maar heb wel (iedere cyclus) voor nod melk, vanaf ovulatie gaan ze groeien en op een gegeven moment ook melk helaas. Heb het na mijn bevalling en borstvoedingsperiode sneller dan voorheen. Of het iets zegt, denk het niet. Hoop het wel haha, hier 26 november nod
Anne - schreef op 16-11 om 17:36
Wel spannend ik ben benieuwd. Laat je het weten?
lotusje - schreef op 16-11 om 19:31
Ik laat zeker iets weten, ben eens op zelf onderzoek gegaan ook. Klinkt raar maar mijne ingang van mijn vagina zit precies pot dicht en voel helemaal mijn bmh niet meer. ook iets wat ik nog nooit heb gehad, normaal is mijn doorgang open en kan ik steeds mijn bmh aanraken enkele dagen voor mijn menstruatie. Maandag test ikĀ 

Anne - schreef op 17-11 om 07:49
Dat kan een goed teken zijn heb ik ook gehad bij beide zwangerschappen in het begin. Ik ben nu op dag 7 pas na ovulatie en mij zit de bmm ook helemaal dicht. Zegt nog niks, maar zolang die hoog en dicht zit hou ik hoop haha
lotusje - schreef op 17-11 om 09:50
Ik duim voor ons beidenĀ 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!