Durf niet te testen - Zwanger worden forum

Ella (Gast) - schreef op 24-11 om 18:29
Hoi allemaal,
Ik heb pcos en we proberen sinds een jaar zwanger te worden. De afgelopen 5 maanden heb ik soort van stabiele cyclussen waarvan kortste 33 en langste 38 dagen is. Nu ben ik 4 dagen overtijd en durf ik gewoon echt niet te testen. Klinkt stom.. heeft iemand dit gevoel ook gehad ????
X ella 
1 antwoord en 28882214x bekeken
Bibi - schreef op 24-11 om 19:35
Ik snap je gevoel. Je bent bang de bevestiging te krijgen dat je niet zwanger bent. Maar jezelf in spanning houden is ook niet goed voor jezelf, ga je misschien alleen maar meer stressen en dit is niet goed voor de baby (als je zwanger bent).
Dus ik zou zeggen, doe een test. Is de enige die je kan helpen op dit moment. Succes  

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!