Ter info - Zwanger worden forum

jozefien - schreef op 24-12 om 23:53
ik had een positieve ovulatietest op 19/12. 
Is het ook nuttig (voor het plezier niet meegerekend )  om nog te klussen vanaf 21/12? Dus na de eisprong. 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!