Innestelingsbloed - Zwanger worden forum

Mama vanJ - schreef op 29-03 om 21:10
Bernice, heb je alweer een zwangerschapstest gedaan?
37 antwoorden en 27245769x bekeken
Bernice_e - schreef op 05-04 om 09:33
Ik heb maandag getest en wederom negatief, moet nu as maandag nog een keer testen en als die ook negatief is moet ik bloedprikken
Tot op heden nog steeds geen menstruatie gehad 
Mama vanJ - schreef op 06-04 om 15:01
Wat vreemd zeg! Ven benieuwd hoe het bij je af loopt...
Bernice_e - schreef op 06-04 om 16:33
Ja dat ben ik nu onderhand ook wel, heb wel echt vage buikpijn onderin soort van spierpijn  of opgeblazen gevoel kan het moeilijk omschrijven Voel t men name als ik voorover buk 
Maar nog even geduld en dan zullen we het wel horen 
Mama vanJ - schreef op 07-04 om 09:55
Ja het kan natuurlijk een late innesteling zijn... ik duim wel voor je en ben heel benieuwd of je morgen eindelijk een positieve test in handen hebt!
Bernice_e - schreef op 08-04 om 18:36
Moet nog even geduld hebben bloedprikken
Moest nuchter omdat ze een hele body check willen doen. Helaas vandaag toch wat bloedverlies gehad , dit maal wel meer rood dus ben bang dat het toch een menstruatie is. Hoewel het nog steeds heel weinig is en ik ook nog niks geen krampjes iets heb 
Maargoed we zullen zien , het is wel weer een ontzettend raar en onlogisch tijdstip
Mama vanJ - schreef op 09-04 om 13:59
Dat is dan inderdaad wel vreemd! Misschien even afwachten? En normaal heb je wel een nette cyclus?
Mama vanJ - schreef op 15-04 om 11:59
Hoi bernice, ik vroeg me af hoe het nu met je gaat? Al ongesteld geworden of nog steeds niks? Heb je de bloedtest al gehad?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2