Hai Vera,
Ik zie dat je nu 3 maanden achter elkaar hetzelfde hebt. Hele lichte testen en dan breekt het weer af. Misschien zou je eens de huisarts kunnen bellen hierover?
Misschien dat je dan onderzoeken kan krijgen. Dit lijkt me niet goed...
Het geeft jou ook ontzettend veel onzekerheid.
Sterkte meid, hopelijk kan je ons snel mooi nieuws brengen