Zwanger of toch niet? - Zwanger worden forum

Angelstarr (Gast) - schreef op 30-07 om 13:11
Goedemiddag iedereen!

Het blijft maar raar..
Ik heb een cylcus van 32 dagen echter ben ik nu 10 dagen overtijd.
Er zijn krampen en een paar druppeltjes bruin bloed.. 
Gisteren heb ik getest en deze kwam er negatief uit. 
Kan ik tóch wel zwanger zijn of kan dit gewoon iets anders zijn?
2 antwoorden en 25724632x bekeken
veer - schreef op 30-07 om 15:08
Hoi Angelstarr, normaliter heb je altijd regelmatige cyclussen? Kan zijn dat je menstruatie nu gaat beginnen, maar een zwangerschap kan uiteraard ook. Een vriendin van mij testte op dag 42 negatief en 7 dagen later positief. Nu wil ik je natuurlijk geen valse hoop geven maar het kan dus wel. Zou over een paar dagen opnieuw een testje wagen. Groetjes Veer.
Angelstarr (Gast) - schreef op 30-07 om 16:22
Hoi Veer,
Sinds de geboorte van mijn dochter is mijn cylcus inderdaad regelmatig, daarvoor altijd onregelmatig. Bij die zwangerschap heb ik toevallig getest, zonder dat we bezig waren om zwanger te worden dus puur toeval. Nu zijn we er meer mee bezig dus spannend elke keer! Groetjes. 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!