Hallo allemaal,
Mijn naam is Charlaine en moeder van 4 kinderen.
Ik ben op mijn 26ste gesteriliseerd en elke maand netjes op tijd ongesteld geworden.
Alleen in juni een paar dagen over tijd geweest. Nu was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie 10 augustus. Vorige week een cassette zwangerschapstest gedaan van de Etos. Die was in eerste instantie negatief maar na een paar uur opnieuw gekeken te heben had hij positief aan. Vandaag een test van de Etos gedaan en die geeft negatief aan.
Kan de eerste test een indrooglijn hebben? De 2e streep is wel roze.. dus niet grijs of iets dergelijks.