5 dagen voor nod - Zwanger worden forum

verassing - schreef op 21-10 om 09:03
Hallo allemaal we zijn bezig voor een 2e kindje en dit is de eerste ronde. We vinden het opnieuw spannend en heb ovulatietesten gebruikt dus op juiste moment geklust.
Dit is mijn test 5 dagen voor nod. Kon mezelf niet weerstaan ben na iets kleins eten al misselijk en ben enorm moe. Gisteren had ik veel witte afscheiding wat ik niet ken.
Wat denken jullie?
Graag lief doen??
9 antwoorden en 24819113x bekeken
Mona - schreef op 21-10 om 09:07
Ik zeg negatief. Zie geen tweede streepje 
Mona - schreef op 21-10 om 09:09
Maar 5 dagen is nog vroeg toch?
Ik test ook voor de NOD en word alleen maar teleurgesteld. Nu voorgenomen te wachten tot na NOD. En dit is de Kruidvat test toch? Geen early?
Bij mijn vorige zwangerschappen had ik ook lichte streepjes na NOD. 
verassing - schreef op 21-10 om 09:13
Klopt is ook zo hoor is ook heel erg vroeg maar omdat ik zo misselijk ben hoopte ik al wat te zien zodat het verklaarbaar was en het misschien allemaal waard is ofzo. Heel stom natuurlijk. 
Dit is een Kruidvat test klopt hoor ????
Anoniem (Gast) - schreef op 21-10 om 10:08
Je zit in ronde 1 betekent dat dat dit je eerste maand zonder pil oid is?

Dat zou namelijk heel goed jou klachten kunnen veroorzaken
verassing - schreef op 21-10 om 11:06
Nee heb 11 september mn implanon al laten verwijderen maar eerste rond met ovulatietesten 
verassing - schreef op 22-10 om 08:52
Is deze wel positief of ook niet? Zien jullie iets?
verassing - schreef op 22-10 om 08:56
Niet met 1e urine gedaan trouwens 
Sofie - schreef op 22-10 om 09:09
Op die van gisteren zie ik niks maar die vandaag wel! 4 dagen voor nod toch? Spannend! 
verassing - schreef op 22-10 om 09:14
Hoi Sofie ja klopt 4 dagen voor Nod ben zo benieuwd ik weet dat er nog van alles mis kan gaan maar we wachten in spanning af. 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!