Early pregnancytest Kruidvat - Zwanger worden forum

PL1990 (Gast) - schreef op 04-01 om 10:38
Hoe betrouwbaar zijn die early pregnancytests van Kruidvat? Ik moet normaal gesproken binnen 3 dagen menstrueren en ik heb er deze morgen 1 geprobeerd omdat ik me al een aantal dagen niet super voel. Buikkrampen, heel pijnlijke borsten, hoofdpijn, ... Maar geen menstruatie... Normaal gesproken voor ik ga menstrueren heb ik wel wat buikpijn, maar dat is dan echt maar de dag zelf of de dag ervoor. 

Mijn vriend en ik zijn niet echt aan het proberen maar we gebruiken ook geen anti conceptie, we laten het gewoon op ons afkomen. 
13 antwoorden en 23981950x bekeken
PL1990 - schreef op 04-01 om 10:41
Nog even voor de duidelijkheid: de test was negatief. 
An2020 - schreef op 04-01 om 10:59
Deze test heb ik eind april ook genriikt en was negatief. 4 dagen later een gewone 2 v 5 euro test gebruikt en die was positief. Inmiddels 39+3 weken zwanger 
PL1990 - schreef op 04-01 om 11:09
Denk dat ik maar gewoon afwacht tot ik ongesteld moet worden. Zit niks anders op. Lees er verschillende dingen over. Bij de een is die test negatief, terwijl ze dan toch zwanger bleken en bij de ander waren deze net de enige die als eerste positief werden. Nogal vermoeiend 
PL1990 - schreef op 04-01 om 11:10
Gefeliciteerd trouwens 
An2020 - schreef op 04-01 om 15:04
Ja ik zou ook nu nog 3 dagen wachten en dan nog eens testen evt.. succes!
PL1990 - schreef op 09-01 om 10:20
En jawel hoor.. zwanger!
Orchidea - schreef op 09-01 om 10:27
Gefeliciteerd!
An2020 - schreef op 09-01 om 10:29
Voorzichtig gefeliciteerd! Er is al iets zichtbaar.. nu verder testen om te kijken of die gaat knallen.. vind hem nog wel erg licht voor na je nod nl. Maar dat is per persoon verschillend natuurlijk..
PL1990 - schreef op 09-01 om 11:05
Hij is inderdaad nog licht maar een streep is toch een streep heb ik me laten vertellen, of het nu een donkere streep is of niet.. en het verschilt inderdaad enorm bij iedereen dus daar ga ik me zeker niet druk of gek in maken. 
PL1990 - schreef op 10-01 om 18:35
Ennn.. dit zei de clearblue test! 
PL1990 - schreef op 10-01 om 18:38
Krijg de foto er niet op... Positief en 1-2 weken... 
PL1990 - schreef op 11-01 om 18:32





PL1990 - schreef op 11-01 om 18:32
2 dagen later, 2 keer zo donker!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!