Iets lichts? - Zwanger worden forum

Noortje - schreef op 22-01 om 17:21
Hoi,

Ik krijg het er niet duidelijk op
In het echt is het ietsje lichter. Zien jullie wat

Liefs
6 antwoorden en 23751556x bekeken
Noortje - schreef op 22-01 om 17:22
Orchidea - schreef op 22-01 om 17:42
Ik denk ook wel iets te zien.. test over 2 dagen nog eens om te zien of hij is opgelopen
Flower1990 - schreef op 22-01 om 17:44
Ik lijk ook wat te zien ja maar vind heel moeilijk te zien.bij deze testen is echt aflezen binnen de tijd ze worden nog wel is vals positief buiten de tijd.

Ik zou of om de dag even weer testen en kijken of duidelijk word.
Noortje - schreef op 23-01 om 17:36
Noortje - schreef op 23-01 om 17:37
Nu weet ik het niet kwam binnen 5 min is dit geen indroohlijn?
Orchidea - schreef op 24-01 om 07:55
Ik vind dit meer een penne streepje. En vind hem grijs.. dus ik zou de test nog eens herhalen

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!