Positief of niet? - Zwanger worden forum

Caroline (Gast) - schreef op 25-02 om 12:57
wat denken jullie? Mijn nod is 28/02 streepje was er binnen 3a4 min kruidvat 2v5
23 antwoorden en 23423180x bekeken
Lady - schreef op 25-02 om 13:00
Ik zie een streepje. Voorzichtig gefeliciteerd! Ik zou nu om de dag even testen om te kijken of de test mooi op loopt!
Moedertjuh - schreef op 25-02 om 16:08
Ik zou deze als positief beschouwen. Mijn testen liepen altijd iedere dag op dus je kan gewoon dagelijks testen. Ik kon mij nooit inhouden in ieder geval. Vooral bij mn jongste niet, daar liep het Hcg helemaal snel op. Succes ! 
Joy - schreef op 25-02 om 16:34
Ik vind het positief maar tis nog vroeg natuurlijk. Maar het is een begin! 
Floor (Gast) - schreef op 25-02 om 21:38
Ik zie m ook hoor! Spannend en hopen op een plakker! 
Caroline - schreef op 26-02 om 04:29
Deze test heb ik net gedaan is al duidelijker als gisteren 
Anoniem (Gast) - schreef op 26-02 om 06:33
Ziet er goed uit!

Gefeliciteerd!
Els - schreef op 26-02 om 08:16
Ziet er goed uit!!!!! Goodluck 
Lady - schreef op 26-02 om 08:22
Ziet er goed uit!!
Ik denk dat hij op je nod dag gaat knallen!
Tessa (Gast) - schreef op 26-02 om 12:17
Heel licht, maar ik zie het ook! Super! 
Babytje4 - schreef op 26-02 om 14:06
Ja hoor meid 
Caroline - schreef op 26-02 om 20:03
Had gisteren bloed moeten laten trekken voor mijn vitamine enz moet ik om de 3maand had het even vermeld bij de huisdokter en heeft hij ook meteen hcg nagekeken vandaag de uitslag gekregen  stond op 25 dus nog maar heel pril allemaal maar wel al goed aangezien de 28ste mijn nod pas is 
Caroline - schreef op 27-02 om 03:19
foto van net  3min na de test te doen dus ziet er wel goed uit denk ik...
Tessa (Gast) - schreef op 27-02 om 06:21
ja ziet er inderdaad goed uit.proficiat!
Tessa (Gast) - schreef op 27-02 om 06:27
Heb jij al symptomen? Ik testte ook positief woensdag (met bloedtest) maar het is nog heel vroeg. Ik heb nog geen symptomen en dat maakt me toch wat ongerust. 
Caroline - schreef op 27-02 om 07:00
Ik voel me eigenlijk niet anders dan anders. Alleen last van mijn borsten en precies menstruatie krampen soms.... 
Tessa (Gast) - schreef op 27-02 om 08:26
Ah dat heb ik ook, dat menstruatiegevoel. Oef :-) 
Juist ook getest nog eens en ik zie een streep dus ben weer wat geruster 
Els - schreef op 27-02 om 09:20
Tessa en Carolien wanneer is/was jullie nod? Mijn symptomen beginnen sinds gisteren maar nod is rond 4 maart...denk ik ... want eisprong was rond 20 febr....
Tessa (Gast) - schreef op 27-02 om 09:44
Mijn NOD is morgen. 
Caroline - schreef op 27-02 om 09:58
Mijn nod is ook morgen???? 14/02 had ik een positieve ovulatie test
Els - schreef op 27-02 om 11:02
Ah ik rond 19-20/02 eisprong dus moet nog geduld hebben ..... pfffff
Caroline - schreef op 27-02 om 12:23
Ik duim voor je!
Els - schreef op 27-02 om 13:07
Thanks Caroline!!!!! 
Floor (Gast) - schreef op 27-02 om 13:19
Gefeliciteerd dames, mijn symptomen beginnen altijd pas later, rond een week of 5,5 a 6. Dus dat je rond NOD van alles moet voelen hoeft niet. 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!