Ik zou deze als positief beschouwen. Mijn testen liepen altijd iedere dag op dus je kan gewoon dagelijks testen. Ik kon mij nooit inhouden in ieder geval. Vooral bij mn jongste niet, daar liep het Hcg helemaal snel op. Succes !
Had gisteren bloed moeten laten trekken voor mijn vitamine enz moet ik om de 3maand had het even vermeld bij de huisdokter en heeft hij ook meteen hcg nagekeken vandaag de uitslag gekregen stond op 25 dus nog maar heel pril allemaal maar wel al goed aangezien de 28ste mijn nod pas is
Heb jij al symptomen? Ik testte ook positief woensdag (met bloedtest) maar het is nog heel vroeg. Ik heb nog geen symptomen en dat maakt me toch wat ongerust.
Tessa en Carolien wanneer is/was jullie nod? Mijn symptomen beginnen sinds gisteren maar nod is rond 4 maart...denk ik ... want eisprong was rond 20 febr....