Is dit positieve ovulatietest? - Zwanger worden forum

itsme123 - schreef op 14-04 om 18:29
4 antwoorden en 22938811x bekeken
Itsme (Gast) - schreef op 14-04 om 19:33
Iemand?
Femmy85 - schreef op 15-04 om 18:55
Hey!
De rechter lijkt inderdaad wel positief. Maar ben hier niet bekend mee, ik gebruik die van Sensitest.

Groetjes 
itsme123 - schreef op 15-04 om 19:58
Dankje!!is sensitest ook met streepjes? 
Femmy85 - schreef op 15-04 om 20:25
Hai! 
Je kan dit soort vragen beter op babybytes stellen, daar krijg je veel meer reacties!
Ik heet daar ook Femmy85 
Groetjes!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!