Hallo allemaal,
Midden maart ben ik gestopt met de pil. Ik lees hier al een tijdje mee en nu zit ik zelf met een vraag..
Ik ben 4 dagen geleden begonnen met ovulatietesten. Ik had 2 dagen een heel licht streepje, dus dacht ik dat de piek eraan zat te komen. Nu vandaag zie ik helemaal geen tweede streepje meer...
Heb ik de ovulatiepiek gemist? Is er iets mis? Hopelijk heeft iemand van jullie een antwoord.. Word hier zo onzeker van!