Action zwangerschapstest - Zwanger worden forum

Avalon (Gast) - schreef op 14-07 om 08:01
hi hi ,
Zijn er mensen die ervaring hebben met de zwangerschapstesten van de action?
Hoor graag jullie ervaringen
Liefs
3 antwoorden en 21906905x bekeken
Babytje4 - schreef op 14-07 om 08:16
Heb ik ook gekocht deze keer zal ooktesten als ze goed zijn of niet
Orchidea - schreef op 14-07 om 08:32
Ja hoor prima testen, wel aflezen in de afleestijd want valse strepen kan hij anders wel geven
Druifje24 - schreef op 23-09 om 21:52
Mijn schoonzus heeft deze ook gebruikt toen ze er achter kwam dat ze in verwachting was alleen hij gaf licht positief aan en geen duidelijke streep

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!