Positief of negatief? - Zwanger worden forum

Helena97 - schreef op 25-08 om 11:51
Wat denken jullie? Dit kwam binnen de afleestijd. 
14 antwoorden en 21260108x bekeken
Susanna - schreef op 25-08 om 12:05
Ik zie een beginnend streepje!
Helena97 - schreef op 25-08 om 15:55
Vind dit zo spannend! Nog eventjes afwachten dus. Test over 2 dagen weer. Zou het geen indroger zijn? 
Susanna - schreef op 25-08 om 15:58
Nee dan wordt het streepje echt grijs en veel minder duidelijk. Ik heb vanochtend ook een Kruidvat 2v5 gedaan en werd witter dan wit
Helena97 - schreef op 25-08 om 16:25
Wat spannend zeg hihi. Jij ook aan het testen dus? Ben je al lang aan het proberen? 
Susanna - schreef op 25-08 om 16:32
Ronde 20 voor de 3de bij mijn 2 kinderen heeft het ook langer geduurd 
Helena97 - schreef op 25-08 om 21:23
Dat is al een beste tijd... Ik duim voor jullie dat het snel zo mag zijn 
Orchidea - schreef op 26-08 om 06:18
Ik zie ook iets, heb je nog een test gedaan vanochtend?
Helena97 - schreef op 26-08 om 09:42
Nee nog niet.. ga straks even naar de winkel om eentje te halen. Spannend hoor. 
Helena97 - schreef op 26-08 om 11:03
Deze zijn van vanmorgen. Je kan het bijna niet zien maar de streepjes zijn heeel licht.. nu even een paar dagen wachten en dan nog maar een testje wagen..
Susanna - schreef op 26-08 om 11:08
Niet echt opgelopen ten opzichte van de vorige test maar die was ook pas van gisteren ik zou echt pas over 2 dagen weer testen hcg verdubbeld elke 2 dagen 
Helena97 - schreef op 26-08 om 11:12
Dankjewel voor het meekijken.. heb jij alweer getest of wacht je ook een paar dagen? Spannend allemaal he. 
Susanna - schreef op 26-08 om 12:39
Ik ben gisteren middag ongesteld geworden... 
Anoniem (Gast) - schreef op 26-08 om 14:11
Waar zit je in je cyclus?
Helena97 - schreef op 26-08 om 15:26
@ananasje wat jammer op naar de volgende ronde.. 
@anoniem ik heb geen idee aangezien ik een hele onregelmatige cyclus heb.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!