Wat zien jullie? - Zwanger worden forum

Fem27 - schreef op 04-09 om 08:51
5 antwoorden en 21121884x bekeken
Fem27 - schreef op 04-09 om 08:53
Helemaal vergeten er wat bij te zetten! 

Early predictor 5 dagen voor NOD getest en de Kruidvat 2 dagen later..

We zijn al zo lang bezig en misschien zie ik het verkeerd????

Groetjes 
Susanna - schreef op 04-09 om 09:42
Kruidvat met kruisje geeft vaak vals positief maar op die ander zie ik een heel licht 2de streepje. Over 2 dagen nog eens herhalen zou ik zeggen 
stff48 - schreef op 04-09 om 10:45
Ik zie hele lichte lijntjes maar lijken precies meer indrooglijntjes .. 
zou morgen ofzo nog eens opnieuw testen xx
- schreef op 04-09 om 11:08
Rechts zie ik echt wel een lijntje, en een lijntje, hoe licht die ook is... is een positieve test... Toch kan het niets betekenen dus inderdaad wat stff48 zegt: morgen / overmorgen opnieuw testen!
Ik duim voor je!
Druifje24 - schreef op 23-09 om 21:56
Ik zie een heel licht streepje Ik zou over paar dagen nog een keer testen.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!