Zwangerschapstest voor ongesteldheid clearblur - Zwanger worden forum

S (Gast) - schreef op 28-09 om 09:23
1 dag voor ongesteldheid de test gedaan en ik zie een licht streepje. Ben ik nu zwanger? Kan iemand mij dit uitleggen. We zijn al een tijdje bezig en ben erg ongeduldig .
5 antwoorden en 20735607x bekeken
S (Gast) - schreef op 28-09 om 09:24
S (Gast) - schreef op 28-09 om 09:38
Hier zie je het beter
Babytje4 - schreef op 28-09 om 09:49
Ja maar ik heb al gehoord dat ze veel valse positieve resultaten gaven. Test eens met de kruidvat 2v5 euro deze zijn goed. Maar denk dat positief is. 
Most15 - schreef op 28-09 om 10:20
Geven idd veel vals positieve resultaten, zelf ook al wel eens meegemaakt. Zou deze ook niet als positief zien.

Even een Kruidvat 2v5 doen!
Orchidea - schreef op 28-09 om 16:42
Deze geven inderdaad vaker een vals positief resultaat. Probeer is een andere test, bijv Predictor Early of een Kruidvat 2 V 5 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!