Teleurstelling of nog hoop? - Zwanger worden forum

Samrenosanne (Gast) - schreef op 20-11 om 11:00
Eventjes een vraagje?

Ik heb die ultra gevoelige testen van sensitive en heb vandaag weer een test gedaan 1 dag voor nod en nog  steeds negatief, kan ik er vanuitgaan dat het deze ronde niet gelukt is of is er nog een sprankje hoop?

Alvast dankje voor jullie mening
3 antwoorden en 20002692x bekeken
Nancy - schreef op 21-11 om 07:47
Hai Samrenosanne,

Zolang je menstruatie niet doorkomt, is er altijd nog hoop. Sommige mensen testen een paar dagen na nod pas positief.
Ik duim voor je 
BestJ - schreef op 22-11 om 13:41
Hoi,
Heb je nog getest?.
Anoniem (Gast) - schreef op 23-11 om 05:58
Zondag ochtend nog steeds negatief, maar vandaag 3derde dag overtijd. 
Dus ik weer het niet zo goed meer want het is teleurstellend altijd negatief resultaat.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!