Elke dag of om de dag? - Zwanger worden forum

Anoniem (Gast) - schreef op 30-11 om 13:51
Ik hoor van sommigen dat het goed is om rond de periode van je eisprong elke dag seks te hebben, anderen zeggen dan weer dit dat niet goed is voor de kwaliteit van het sperma en dat om de dag beter is. Nu heb ik maar een heel korte eisprong... Wat doen jullie dan? Best zoveel mogelijk of toch om de dag?
1 antwoord en 19831179x bekeken
Feyre - schreef op 30-11 om 20:49
Het kan beide, maalt opzich niet veel uit. Alleen als je vriend minder kwaliteit zaad heeft kan elke dag het zaad minder van worden. Het heeft zo'n 24 uur nodig weer aan te vullen. Maar dagelijks kan dus wel gewoon. Rond vruchtbare dagen deden wij het dagelijks

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!