Ovuluatietest - Zwanger worden forum

BestJ - schreef op 21-12 om 08:17
Zal je niet een zwangerschapstest proberen
12 antwoorden en 19538699x bekeken
Schuimpie - schreef op 21-12 om 09:08
Haha BestJ, ik dacht precies hetzelfde! 
Mommy32 - schreef op 21-12 om 14:48
Jaa maar die had ik niet in huis????
BestJ - schreef op 21-12 om 15:57
Inmiddels gehaald en getest ? 
BestJ - schreef op 23-12 om 07:38
En???
Mommy32 - schreef op 24-12 om 12:23
Heb een foto geplaatst bij me foto’s maar eerlijk gezegd denk ik gewoon volgende ronde en jullie ??
Anoniem (Gast) - schreef op 24-12 om 12:37
Kun je wat meer vertellen over hoe lang je gestopt bent met AC, hoe je cyclus normaal loopt. Die ovu test is net als de zwangerschaps testen negatief. 
Mommy32 - schreef op 24-12 om 14:16
Goedenmiddag,
Bedankt voor je bericht 
Ben eigenlijk na de geboorte van onze dochter niet meer aan de pil gegaan 
Maar sinds dit jaar is het onregelmatig omdat het paar keer mis is gegaan jammer genoeg
Maar 17 nov was ik ongesteld geworden en daarna zijn we elke keer aan klussen geweest toen had ik positieve ovuluatietest in handen 
En nu nog steeds niet ongesteld geworden en dus deze test in handen vanmorgen 
Anoniem (Gast) - schreef op 24-12 om 15:57
Die testen zijn negatief. Of zie jij thuis wel een streepje? Als je onregelmatig bent kun je het beste van jou langste cyclus uit gaan. 

Wat naar dat het mis is gegaan.
Anoniem (Gast) - schreef op 24-12 om 21:24
Zo zie ik een streep! Heel licht maar hij staat er. 

Mijn jongste is nu 4,3 jaar, ik gebruikte deze testen altijdm toen de tijd nooit vals positief gehad. Dit soort lijntjes had ik vet voor nod. 

Nu hopen dat alles goed mag gaan. Probeer over 2 dagen nog eens. Wel met dezelfde testen, voor de op lopende lijn. 

Spannend!!!! Ik heb zelf 3 miskramen in 10 maand gehad. Na 14 maand proberen. Ik weet een beetje hoe het is. 


Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!