Positieve ovulatie? - Zwanger worden forum

shelley28-01 - schreef op 20-12 om 14:50
Hi,

Denken jullie dat mijn ovulatie positief geweest is?
5 antwoorden en 19537288x bekeken
shelley28-01 - schreef op 20-12 om 14:52
shelley28-01 - schreef op 20-12 om 14:53
Orchidea - schreef op 20-12 om 18:16
Lastig te zeggen, ze zijn allemaal al opgedroogd. Je kunt het beste een foto maken nét na afleestijd, ze worden namelijk donkerder na afleestijd en dan mag je ze eigenlijk niet meer aflezen. Ik zie nog geen positieve ovulatie test er tussen. Die van vandaag lijkt me wel in de buurt te komen, je kunt ook twee keer per dag testen. Ochtend tussen 10,11 uur en savonds 6-7 uur. Succes
shelley28-01 - schreef op 20-12 om 19:02
Ah bedankt voor jouw reactie!

Hieronder de foto van vandaag toen hij nog niet opgedroogd was!
Orchidea - schreef op 20-12 om 23:32
Kijk dan ziet hij er positief uit

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!