Hi dames,
Iemand ervaring met het volgende?
Vrijdagavond - tuurstreepje
Zaterdagochtend - tuurstreepje
Zondagochtend - tuurstreepje die later donkerder werd. (Zie foto in mijn fotobibliotheek)
Maandagochtend - negatief
Ik vraag mij nu af of ik alsof zwanger kan zijn. Ik ben nu 3 dagen over tijd. Iemand die dit ook heeft gehad waarbij de test na een paar dagen toch positief werd?