Kruivat test ervaring - Zwanger worden forum

Ordinary Miracle - schreef op 29-12 om 17:42
Hi dames,
Iemand ervaring met het volgende?

Vrijdagavond - tuurstreepje 
Zaterdagochtend - tuurstreepje
Zondagochtend - tuurstreepje die later donkerder werd. (Zie foto in mijn fotobibliotheek)
Maandagochtend - negatief

Ik vraag mij nu af of ik alsof zwanger kan zijn. Ik ben nu 3 dagen over tijd. Iemand die dit ook heeft gehad waarbij de test na een paar dagen toch positief werd?
3 antwoorden en 19402490x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 29-12 om 18:57
Ik vermoed dat je in deze dagen ongesteld gaat worden. 

Waarschijnlijk is er een eitje wel bevrucht maar niet blijven zitten. 

Niet oplopende testen met een tuurstreepje op de nod of na de nod zijn vaak geen goed teken. Dat hij vanmorgen negatief is al helemaal niet. 

Sterkte
Lea (Gast) - schreef op 29-12 om 18:58
Ben het met anoniem eens.
Sterkte.!
Olijfje - schreef op 29-12 om 21:52
Hi!

Zelf niet zo'n fijne ervaring met de kruidvat testen. Ik kreeg na een uur ineens een streepje en ik had de test gedaan toen ik echt net van de spiraal af was en nog niet eens de eisprong had gehad. Ik kon dus niet eens zwanger zijn, maar had al vaker negatieve verhalen gehoord over de test. Ik weet nu dus dat ik ze niet ga gebruiken als ik binnenkort serieus ga testen! 

Heel veel succes iig!!  

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!