Tuurstreepje! Wie kijkt mee? - Zwanger worden forum

9 antwoorden en 19169085x bekeken
Mamavan2meiden - schreef op 13-01 om 06:05
Hoi, ik zie idd een oplopende streep. Wanneer zou je ongesteld moeten worden?
Mamavan2meiden - schreef op 13-01 om 06:06
En is dit een gewone test of earlytest?
Vroege test, mijn nod is 15-01
GEMMA - schreef op 13-01 om 09:20
Voor mij is dat geen tuurstreepje je ziet hem duidelijk. Voorzichtig proficiat. 
Joyce2021 - schreef op 13-01 om 11:11
Ik zeg zwanger, had zelf ook deze strepen en over paar dagen nog eens testen 
Mamavan2meiden - schreef op 13-01 om 11:12
Dan zou ik gewoon blijven testen. Probeer de 2 voor 5 euro van de kruidvat eens!
Orchidea - schreef op 14-01 om 05:30
Mooi streepje hoor!
speldenknopje - schreef op 14-01 om 06:51
Inderdaad duidelijk te zien. Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Anoniem92 - schreef op 14-01 om 07:56
Goed te zien hoor.
Inderdaad over paar dagen nog een keer testen. Hopen dat die ‘blijft plakken’

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!