Test na pregnyl - Zwanger worden forum

MEL - schreef op 11-02 om 17:26
IHallo iedereen,

Ik heb afgelopen zondagochtend een terugplaatsing gekregen van een cryo (6dagen oud). Hiervoor had ik op 30 januari pregnyl (5000) gespoten 
Dinsdag deed ik een  test om te kijken of de pregnyl eruit was voor ik echt zou gaan testen maar zoals je kan raden was deze positief...
Nu had ik deze avond nog steeds een positieve test (11dagen na pregnyl) 

Iemand die hier ervaring mee heeft? 

Bedankt! 

1 antwoord en 18665923x bekeken
MEL - schreef op 11-02 om 19:25

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!