Krampen en bruinverlies 6 dagen voor NOD - Zwanger worden forum

Anoniem (Gast) - schreef op 12-02 om 16:24
Dag allemaal,
Wij zijn bezig om zwanger te worden.
Binnen 6 dagen zou ik ongesteld moeten worden. Sinds paar dagen heb ik af en toe is wat licht roze/bruin bij het witvloed gehad dit was rond mijn eisprong (denk ik,volgens een app) Sinds 2 dagen heb ik wanneer ik me afveeg bruin verlies en lichte menstruatie krampen.
Kan dit een innestelingsbloeding zijn?

Mvg,
1 antwoord en 18654835x bekeken
NoLa - schreef op 16-02 om 06:08
Mogelijk wel. Maar je kan ondertussen ook een test doen. Heb je deze al gedaan? 
Fingers crossed! 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!