Ovulatietest - Zwanger worden forum

lievemeid1 - schreef op 27-03 om 22:05
Hallo,

Kan ik deze ovulatie testen als positief beschouwen? Voorheen testte ik met Sensitest en deze waren wel positief. Nu voor het eerst die van action geprobeerd 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!